הרמב"ם צדק בקשר לשתיית מים

בשנת אבל של אמא שלי חיפשתי תחנת רדיו שתמלא לי את השנה באוכל לנשמה כדי לא לשמוע מוזיקה רציתי לשמוע דברים משמעותיים
הגעתי לתחנה דרך האפליקציה ונתקלתי ברב יחזקאל אסחייק שמרצה על הספר שלו שכתב "חיים בריאים כהלכה"
ובאותו זמן גם חיפשתי דרכים להיות יותר בריאה ולרדת במשקל כי יש לי נטייה להשמנה ובגיל מבוגר יותר צריך לשמור כי אחר כך יש מחיר אם לא
למרות שאני אדם שעושה פעילות גופנית
יוצאת להליכה מואצת עם הכלבה שלי כולל עליות ומורדות ועלייה וירידה במדרגות
אחר כך בבית עושה פעילות גופנית עם דיסקים שרכשתי לפני שנים
שותה רק מים
לא אוכלת מעובד רק מה שאני מכינה בבית
ובכל זאת ולמרות הכל אני עולה במשקל אם אני לא שומרת וסופרת את הכמות שאני אוכלת כל יום
העניין שתפס את תשומת הלב שלי זה עניין השתייה
רמב"ם כותב בספריו שיש להפריד בין מים לאוכל
לשתות שעתיים אחרי שאוכלים כי צריך לתת לאוכל קודם להתעכל
ואם רוצים לאכול לחכות חצי שעה אחרי ששותים אחרי כן אוכלים
עשיתי כצוואתו ושנה שלמה הקפדתי על השתיים בין הארוחות עד היום אני עושה זאת
בבדיקות דם שלי הראו שיפור מדהים בבריאות שלי
בבדיקות שנה שעברה שהראו גבוליות ואזהרה לא לעבור את הגבול
השנה בבדיקות כל הבדיקות הגבוליות הפכו לנורמה של אדם בריא
אני בעצמי נדהמתי לגלות שהיה שיפור עצום בשינוי הקטן הזה לשתות בין הארוחות
ולא לפני הארוחה ולא אחרי הארוחה
כדאי לאמץ את המנהג הבריא הזה
גם מומלץ לקרוא את הספק של הרב יחזקאל אסחייק יש עוד הרבה טיפים טובים לחיים בריאים



תגובות