לדעת הכל על אחרים ולהסתיר הכל מאחרים

בכל שנותי הרבות שמתי לב לתופעה קבועה אצל כל האנשים
האנשים רוצים לדעת הכל על אנשים אחרים
מרכלים על אנשים אחרים שיש להם פגם כלשהו
מרכלים על אנשים שיש להם ילדים פגומים
מרכלים כל הזמן לפי עניות דעתי כדי להרגיש יותר טוב עם עצמם
הנה לנו אין את הבעיות האלה ולהם יש
מה שהאנשים האלה רוצים למחוק מתודעתם  שגם אצלם יש פגמים אבל הם כל הזמן מסתירים את זה
על ידי כך שהם מעלימים מאחרים את הבעיות ולא מספרים שום דבר לאחרים שלא יתפסו כאנשים לא מושלמים או אנשים חלשים
כשאני מספרת למשפחה שלי אני בן אדם לא מושלם
הם כל הזמן טוענים שהכל אצלם מושלם למרות שאני רואה את הפגמים מול עיני
למשל
אם אני אומרת ששמנתי בגלל הגיל
הם אומרים שהם לא שמנו בכלל בגלל הגיל למרות שאצלנו במשפחה יש נטייה להשמנה וכולם נלחמים בהשמנה בדרך זו או אחרת הרי רואים את זה ויזואלית
אם אני אומרת שיש לי תופעות לוואי בגלל גיל המעבר
הם אומרים שלא הייתה להם בעיה בגיל המעבר והם עברו זאת בהצלחה שזה ממש שקר אין מי שלא עובר משברים בגיל המעבר
הם מסתירים כל הזמן את מה שקורה במשפחות שלהם
הכל בשו שו שחס וחלילה אף אחד לא ידע שום דבר וגם אם נסעו לחו"ל
אבל הם כל הזמן ירכלו עלי ויספרו
לבעל שלהם
לילדים שלהם
למשפחה של הילדים שלהם
למשפחה של הבעל שלהם
כדי שוב להרגיש טוב עם עצמם שהם כביכול מושלמים מכל הבחינות ואצלי הכל פגום
לא מבינה את ההתנהגות הזו
למרות שזה יחזור חלילה שוב ושוב בכל דור ודור
כנראה שזה טבעו של האדם
אחד מהתכונות של האדם ויש הרבה כאלה לא ממש מזהירים






תגובות