יום הולדת לי

היום יש לי יום הולדת
איך אני מרגישה?
רגשות מעורבים
האם אני צריכה לשמוח שאני בריאה?
האם אני צריכה לשמוח שאני מאושרת?
האם אני צריכה לשמוח שהשגתי את הדברים שרציתי בחיים?
כמו כל האיחולים שאנשים מאחלים
בריאות
אושר
עושר
הצלחה בכל מעשיי
כל זה חלק מאחורי
כי תודה לאל עד עכשיו בריאות יש
אושר אין לי מה להתלונן תמיד הייתי אדם אופטימי וגם כשלא היה לי הייתי מאושרת
עושר תלוי איך מגדירים עושר יש כאלה שעשירים כי הם חיים חיים מלאים לאו דווקא גשמיים אלא רוחניים והם מסתפקים בזה ויש כאלה שכמה שיש יותר כסף הם רוצים עוד ועוד
אני מסתפקת במה שיש לי רואה מה שיש לי לעומת אחרים שאין להם וכך אני מגדירה את העושר שלי
הצלחה גם תלוי מה מגדירים הצלחה
הצלחה של הקמת משפחה או הצלחה של עסק או כמה כסף נצבר עד כה
אני מגדירה את ההצלחה כמכלול בחיים ולא בכל דבר ודבר
ההצלחה אצלי שאני כל יום קמה בבוקר ויכולה להתנהל כרגיל זאת ההצלחה הכי גדולה
מה אומר ומה אברך?
היום יום הולדת לי


תגובות