let me out!

 את התמונה הזו צילמתי בבית ועלה לי רעיון לערוך את התמונה בפוטושופ על אשה שלא חושבת שאם היא רזה אז היא לא צריכה לאכול פירות ולעסוק בבריאות הגוף 

היום הסטיגמה שאם אתה רזה אתה לא צריך לעשות כלום כדי לשמור על הבריאות שלך כי ממילא כל מה שתוכל אתה לא תעלה במשקל

אם אתה בעל גוף מלא  למרות שאתה שומר על תזונה נכונה ופעילות גופנית תמיד האנשים יחשבו שאתה בן אדם לא בריא כי ככה התקשורת מציגה את הפרסומות על ידי שטיפת מוח שדוגמנית רזה מציגה מוצר לא בריא עתיר קלוריות

רזה = בריאות

שמן = מחלה

במחקר האחרון שעשו על שני גברים 

אחד רזה שוקל 52 קילו

אחד מלא ושוקל 107 קילו - דרך אגב האיש טען שהביטוח סירב לבטח אותו כי הוא שוקל מעל המשקל שבחוזה הביטוח הוא הלך להיבדק כדי להוכיח להיפך

זה שרזה מעולם לא עסק בפעילות גופנית ולא אכל מאכלים בריאים

זה שמלא עסק בספורט כל חייו והתמיד בתזונה נכונה 

לפי השאלות ששאלו אנשים מי אתם חושבים הבדיקות יראו מי בריא יותר? כמובן אנשים יגידו האיש הרזה הוא הבריא יותר אבל הבדיקות הראו אחרת מהדעה של אנשים ברחוב שהדעה שלהם היא לא הדעה בעצם שלהם אלא האינפורמציה שהם קיבלו מהסביבה 

לפי הבדיקות יצא שהבחור ששוקל יותר הוא האיש שבריא יותר 

למרות המחקרים אנשים לא ישתכנעו כל כך מהר שרזה לא אומר בריא כי זה מושרש בתודעה שלהם עמוק עמוק כבר הרבה שנים 

כמו המקרה האישי שלי שאני בחורה מלאה אבל שומרת על תזונה נכונה ועושה פעילות גופנית האנשים לא מאמינים שזה אורח החיים שלי וכל הזמן מטיפים לי מוסר למה אני צריכה להוריד במשקל 

אנשים עסוקים במראה החיצוני כל כך שהם שוכחים שהרבה אנשים רזים סובלים ממחלות יותר מאנשים שהם מלאים יותר 

מתי זה ישנה? לא ידוע 


תגובות