יתרונות בריאותיים של הזעתר

מאז נובמבר האחרון של שנת 2019 בדיוק שעשיתי את זריקת החיסון שלי חליתי פתאום 
היה לי נזלת כל הזמן 
ליחה שלא נגמרת 
כאבי ראש וכאבי שרירים 
כמובן שהסימפטומים הם לא של קורונה אבל זה ריתק אותי לבית ובדיוק התחילה הקורונה כנראה אולי מלמעלה זה היה צריך לקרות 
כל התרופות שלקחתי לא עזרו אפילו מרוב שהרגשתי רע הייתי בקופת חולים והרופא אפילו לא ציין מה בדיוק יש לי 
הוא אמר שכנראה יש לי וירוס 
במשך הזמן קצה נפשי בתרופות שלא עזרו בכלום 
מזל שיש את גוגל ורציתי לדעת מה הבעיה שלי שנמשכה שנה שלמה עד עכשיו
מתברר שיש לי זיהום בדרכי הנשימה וכל הסימפטומים שהיו כתובים היו לי 
בעלי היקר שלי אמר לי יום אחד שהוא זוכר שהסבתא שלו שכבר לא כאן היתה נותנת להם זעתר כתה 
מרתיחה מים ושמה את הזעתר 
בעלי קנה לי זעתר עלים מהשוק והתחלתי לשתות בתור חליתה במים רותחים כל יום עד היום
איזה פלא הכיח וליחה והצינון התחילו לאט לאט להיעלם 
מסקנה שהתרופות הטבעיות הרבה יותר יעילות מהכימיות ותמיד שמרגישים לא טוב צריך קודם כל לחפש איזה תרופות טבעיות יעילות למחלה אחר כך לעבור לכימיות אם זה לא עוזר
אבל תמיד הטבע מנצח בסופו של דבר 

בתמונה העציץ של הזעתר שאני קוטפת ממנו כל יום ועושה ממנו חליטה 


הנה עוד יתרונות שיש לזעתר 


 

תגובות