זכרון ילדות והשואה

 יזכור...

01/05/2008 08:28:00
השואה ואני...
כשהייתי בת 12 , עליתי לארץ,
עם כל ילדי עלית הנוער,
עליתי, עם אחותי....שהיתה גדולה ממני בשנה...
לא ידעתי על השואה.. במקום שנולדתי...
כשעליתי לארץ, בלי ההורים,,, למדתי בפנימיות...
זוכרת שהראו סרט על השואה..
נדמה, לי, שזה היה יום השואה...
הייתי מזועזעת מהסרט עד עמקי נשמתי...
מסביב, כל הילדים, צחקו, ולא לקחו ברצינות את הסרט...
כנראה, לא הפנימו...
זוכרת, שאני בכיתי כל הזמן,,, וכולם מסביבי צחקו....
לא מאשימה אף אחד, כי כולנו עלינו לארץ, בלי ההורים,,,
והיו לנו, בעיות... גם, בלי, ההיסטוריה המזעזעת של השואה...
ככה, הזכרון שלי, היה חקוק, בפעם הראשונה,
שראיתי, סרט על השואה...
כשהורי עלו לארץ, וסיפרתי להם, על הסרט שראיתי,,,
אמי, אמרה, שהנאצים נכנסו, למדינה, אבל,
זה, היה כבר, בסוף המלחמה, והם נוסוגו מיד,,,,
זה היה מזלנו....
יהיה זכרם חקוק בזכרוננו,, וברוך....
02/05/2008 13:46:00
נגמר, מתחיל....
זהו, נגמר יום השואה,
היינו עצובים מאוד....
וזוכרים תמיד את המאורעות...

תמונות ילדות 




תגובות