נקיונות פסח ומימונה

 24/04/2008 13:39:00

הייתם מאמינים ????
הייתם מאמינים, ?????
שאחרי, כל הטרחה, וניקיונות, והכאבי גב..
עוד, מעט, אוטוטו,,, נגמר החג....
זהו, במוצאי שבת, מקפלים את כל הכשר...
ומכניסים את החמץ....
ומי, שחוגג מימונה,,, שיחגוג בעוד תוספת קלוריות....
במתוקים, ובמופלטה...
אני, אהיה אצל, גיסי,,, פעם אצלו,,,
פעם,, אצל המשפחה שלי....
אז, צריך לברך שלוש ברכות..
שבת שלום....
חג שמח....
מימונה שמח....
הנה, ריקוד, למימונה....
27/04/2008 12:15:00
המימונה....
אתמול, חגגנו את המימונה,,,
לא התכוונתי, לחגוג אצל המשפחה של בעלי,,,
כי המשפחה, שלי, רצו שאני אגיע, וזה בצפון...
אמרתי, להם, שנה, פה, אצל המשפחה של בעלי,,
ושנה, בצפון... אצל המשפחה שלי...
אז, השנה, זה היה אצל משפחתו של בעלי,,
בעלי, הזמין, את הבוס שלו, לראות , מה זה מימונה...
קודם, עשינו, לו, הקדמה אצלי,, הוצאנו מטעמים,,
ובעלי, עשה, שני מופלטות, כדי שיטעמו,,
כי, הוא התכוון, לעשות מופלטות, לעבודה...
כל שנה, הוא קונה, מופלטות מוכנות, בשביל העבודה שלו,,,
השנה, הוא החליט, שהוא עושה בבית,,,
כי, זה עולה יקר... העסק הזה...
אחר-כך, הלכנו לאח שלו,, מתוך שני אחים, שיש לו..
היה נחמד, הבוס התרשם, לטובה...
אבל, האח, הבכור שלו, משום מה, החליט לנתק קשר...
בשום סיבה, כל שהיא,,,
פשוט, מאוד כך...
הוא היה מנוכר מאוד, ואשתו, שאין איתה שום קשר, גם כך....
אמרה ,, שלום, מאופק... כזה...
לא , יודעת, מה אנחנו אשמים, ובמה...
לא שאלתי, לא רוצה לשאול...
לא מענין אותי,
אם אני, אתחיל, לבדוק, מה יש לכל אחד,,,
אני, לא אסיים,, ואגמור את החיים שלי,,
בלדאוג לאחרים, במקום לדאוג לעצמי...
לכן, אם הם רוצים, לנקוט בגישה הזו...
שיבושם להם..
בעלי, לקח, את המופלטות לעבודה,,,
עם עוגיות מיוחדות של המימונה...
היתה לו הצלחה מסחררת,, וזו , היא הפעם הראשונה
שהוא עושה מופלטות, בכלל....
שמחה, שהכל עבר בכיף.....
*************************************************************************



תגובות