נר רביעי של חנוכה וההתמודדות עם צוות בית החולים

 אתמול כהרגלי הלכתי לבקר את הבן בבית החולים 


כשהגעתי לשערי בית החולים הוא התקשר אלי ואמר ששלחו אותו לעשות בדיקת א.ק.ג של הלב 

התפלאתי למה שלחו אותו לבד אחרי שחווה התקף יומיים לפני כן לפי החוק הוא היה צריך מלווה לבדיקה המכון נמצא במרפאות חוץ והוא היה צריך לצעוד הרבה כדי להגיע 

הגעתי למרפאה יחד איתו והקמתי צעקה למה הבן שלי הלך לבדיקה ללא ליווי 

במרפאה אמרו לי למה את עצבנית ואשה אחת אמרה לי לא כדאי לעשות בעיות אמרתי להן שזכותי להתלונן ואני לא עובדת אצל אף אחד אלא הם עובדים אצלי המשפחה מספיק משלמת הון תועפות לקופות חולים כדי שנקבל שירות ראוי

הגענו למחלקה לאחר הבדיקה ושם גם הקמתי צעקות למה הבן שלי לא היה עם ליווי 

האחות הראשית הגיעה ואמרתי לה למה הסחבת הזו בבדיקות של הבן שהיו צריכות להתבצע כבר אתמול 

הפלא ופלא היא הרימה טלפונים וברגע הורידו אותו לבצע בדיקות נוספות 

חבל שזה צריך להיות בצורה הזאת להקים מהומה כדי לקבל שירות זה לא צריך להיות תבנית הנוף בארץ הזו צריכים כבר להחליף דיסקט במוח ולתת שירות לחולים שגם ככה קשה להם עם המחלה 


תגובות