יום שני של חנוכה והמקרה הלא טוב

 אתמול חשבתי שאעביר עוד ערב נעים עם משפחתי לכבוד הדלקת נר שני של חנוכה 

מתברר שתכנונים לחוד ומקרים מצערים לחוד 

בשעה ארבע אני מתכוננת לערב עם פיצה ביתית חמה בתנור וסופגניות על השולחן יחד עם נרות החנוכה 

אני שומעת מהמרפסת את הבן שלי מדבר עם החבר ופתאום הוא מתחיל לצרוח צרחות מפחידות חשבתי לתומי שהוא מפהק או צוחק הוא תמיד עושה את זה בקולי קולות 

אבל כהצעקות המשיכו רצתי מיד לבדוק מה קרה לבן שלי והתגלה לי מראה זוועתי 

הבן שלי התחיל לפרכס ויצא לו קצף מהפה ודם כשראיתי את המראה הזה התחילו סרטים לרוץ במוחי אולי זה הסוף של הבן שלי התחלתי לצעוק הצילו לשכנים מהמרפסת וביקשתי שיקראו לאמבולנס ותוך כדי אני צורחת מהסטרייה וחוסר אונים  לראות את הבן שלי במצב שלו ולא לדעת מה לעשות 

מזל שהוא לא עמד כי הנזק היה יותר גרוע הוא היה כול ליפול על הראש 

מזל לא טוב שבעלי היה בחוץ לארץ והייתי צריכה לטפל בעצמי במצב 

פתאום הוא קם והתחיל ללכת כמו סהרורי מזל שהשכנים באו ותפסו אותו כדי שישב כי הוא לא ידע לאן הוא הולך 

כשהעזרה הרפואית הגיעה הוא כבר היה בהכרה והתחיל לשאול אותי מה קרה ולמה יש כל כך הרבה אנשים בבית 

מתברר שהוא לא זוכר כלום ממה שקרה לו והרופא בבית החולים הסביר שזו הייתה התעלפות בגלל זה הוא לא זכר כלום והדם מהפה זה בגלל שהוא נשך את הלשון 

פעם ראשונה בחיים שלי שאני רואה אדם מתעלף וער לחלוטין בדרך כלל אדם שמתעלף עוצם את עיניו ונופל על הרצפה 

הגענו לבית החולים ועשו לו בדיקות סי טי ובדיקות של דלקת ריאות הכול יצא תקין גם בדיקות הדם הראו שהכול בסדר חוץ מבדיקה שהראתה שיש לו דלקת 

היום אני הולכת לבקר אותו לאחר שהוחלט לאשפז אותו כדי לבדוק אם יש לו אפילפסיה ולשלול אם לאו

מקווה שלא ימצאו כלום וישחררו אותו והסיבה להתקף בגלל חום גבוה והתייבשות 

תגובות