ממצאי הבדיקה

 



אחרי ששילשלתי את הנשמה שלי במשך יומיים לפי ההוראות שתיתי שתי שקיות וארבע כדורים משלשלים שנתנו לי לפני הבדיקה של קולונוסקופיה ואפילו אכלתי פחות כדי ששום דבר לא יצטבר במעיים 

אחרי כל הסבל הזה שכל הזמן רצתי לשירותים אני מגיעה לבדיקה במרפאה פרטית לשם הפנו אותי מהמרפאה שלי 

נכנסתי לבדיקה החתימו אותי על טופס וטשטשו אותי כדי לבדוק אותי 

לאחר שהתעוררתי נאמר לי שמחכים לתוצאות במשך שעה אחרי עשר דקות הרופא קורא לי אמרתי לעצמי יופי אני לא אצטרך לחכות כל כך הרבה לתוצאות לא תיארתי לעצמי שהמהר הזה יגיד לי משהו על התוצאות 

הרופא אומר שהוא לא יכל לקחת ביופסה כי היה תוכן במעיים זה אומר שהיתה צואה

מה צואה? רוקנתי את הנשמה שלי בשירותים ואומר לי שלא יכל לראות שום דבר?

מאוד לא הגיוני בקשר לתוצאות 

אני חושדת בגלל שזו מרפאה פרטית והמטרה שלה היא רווחים הם רוצים שתחזור שוב ושוב למרפאה 

כשאגיע לרופא משפחה שלי אני אתלונן על הממצאים הלא הגיוניים האלה 

לא נראה לי שאני אעבור שוב את הסיוט הזה בקרוב ובפעם הבאה זה יהיה רק בבית החולים ולא מרפאה פרטית נראה מה יהיו התוצאות גם שם 

תגובות