הגעה ליעד

את התמונה הזו יצרתי מארבע תמונות שזה כמובן לא מציאותי אלא לא הגיוני שמטוס יפגוש גולש גלים אבל התמונה מעוררת קצת פחד אם מטוס יתנגש בעצם כלשהוא בזמן הטיסה 
גם כי אלה החששות שהיו לי כשבעלי טס למרחקים אבל תודה לאל הכל עבר בשלום והוא הגיע ליעד 

חשבתי שבעלי יצור איתי קשר לפני שאני הולכת לישון  בשתים עשרה בלילה שזה היה החישוב שלי שיגיע אבל הוא לא יצר קשר לכן אמרתי לעצמי שאני עייפה מדי מכדי לחכות להודעה 

בשעה אחת בלילה אני שומעת צלצול הפלאפון והוא דיבר איתי כשבקולומביה היתה השעה שלוש אחרי הצהריים והראה לי את החדר במלון שבו הוא מתאכסן 

לא היה לו הרבה כוח לדבר אני מתארת לעצמי שזה לא פשוט לטוס כל כך הרבה שעות שזה 16 שעות טיסה אני לא הייתי יכולה להחזיק מעמד אבל בעלי אוהב את הנסיעות האלה הוא חייב כל הזמן להיות בתזוזה 

למזלי אני לא כזו אוהבת את המקום הבטוח שלי מאשר לשהות במקום זר 


תגובות