אני עם עצמי

 השבוע הזה היה לי שבוע קשה מבחינה נפשית 

כל הזמן הייתי מדוכדכת וכל הזמן מחשבות לא טובות עלו לי לראש 

בשנה האחרונה פיתחתי שיטה איך להשפיע על המוח לא לשדר לי מחשבות לא טובות רק מחשבות חיוביות ותאמינו לי זה עובד כמו שעון 

אני גם נותנת פקודות למוח להזכיר לי דברים עתידיים שאני לא אשכח 

מדהים איך אפשר להשפיע על המוח לתת פקודות מה שאנשים לא מודעים לכך במקום להשפיע על המוח שלהם להבריא נפשית וגופנית האנשים מעדיפים לקחת תרופות כדי לדכאה את המחשבות השליליות שלהם או את המחלות שלהם עדיין אנשים לא הפנימו שאפשר להשפיע על ידי המוח שלהם להיות אדם יותר טוב וגם לנצל את המוח לתפקוד יום יומי 

כאדם פילוסופי אני תמיד רואה מה יהיה הלאה דבר שמקשה עלי לתפקד לפעמים כי אני כבר סופרת קדימה כמה זמן נשאר לי עד שאני אלך מהעולם הזה ואני מנסה להשפיע על המוח לדכאה



את המחשבות האלה ולא לחשוב מה יהיה הלאה 

כמו שאומרים מה שיהיה יהיה ומה שצריך להיות יהיה לכל אדם יש פג תוקף ואי אפשר להילחם בכך זאת עובדה מוגמרת 

מה שלא טוב אצל אדם פילוסופי שרואה את האמת מולו תמיד והוא לא יכול להתכחש ולשקר בקשר לאמת המוחלטת 

מקווה שכמו אדם שאני אופטימית תמיד שבוע הבא יהיה שבוע יותר טוב ופורה יותר ואחשוב רק מחשבות טובות ולא מדכאות 

תגובות