תזונה נכונה ואני

https://choulattias.blogspot.com/2019/02/blog-post_73.html   

הפוסט הזה נכתב בשנת 2007 כלומר אם עושים חשבון 14 שנה עברו ובינתיים שוב עליתי במשקל כמעט את הכל ואני שוב מתחילה מחדש 

אבל מאז דברים השתנו ולמדתי עוד דברים חשובים כדי להוריד שוב במשקל 

בגלל שאני כבר מבוגרת וכבר אין לי מחזור הירידה במשקל היא עינוי שלא נגמר אני עכשיו יורדת רק קילו אחד בחודש מה שבעבר ירדתי ביומיים 

למדתי לקח שצריך כל הזמן להיות בביקורת בקשר למשקל ולהישקל פעם בשבוע כדי לבדוק את העלייה במשקל 

מאז שירדתי 17 קילו לפני יותר מעשר שנים לא עשיתי שום דבר כדי לשמור על המשקל ואז כל שנה הוספתי קילו בקטנה בלי להרגיש ועליתי את הכל 

היום אני משנה את השיטה של ירידת המשקל שלי בגלל ששמעתי תוכנית של רב שהולך לפי שיטת רמב"ם השיטה הזו היא כל פעם שאוכלים מחכים שעתיים ואחר כך שותים מים ואחרי ששותים מים מחכים חצי שעה אחרי כך אוכלים שוב 

מאז אני מאמצת את השיטה ובשביל להוריד במשקל אני סופרת קלוריות כי בלי זה אי אפשר אחרת 

היום אם רוצים להוריד במשקל אני ממליצה לא להפחית או לשנות תפריט במידי אלא קודם לאמץ את שיטת הפרדת האוכל מהשתייה בשיטת רמב"ם לפחות חודש ואחר כך לצמצם את כמות האוכל שאוכלים כדי לרדת עוד 

שיטה זו היא לא לשנות את התזונה ולא לאכול דברים שלא אוהבים 

השיטה כן לאכול הכל להפחית בכמויות ולהפריד בין אכילה ושתייה ותאמינו לי הירידה במשקל תבוא באופן טבעי ולא כפייתי 

בינתיים הורדתי שוב 5 קילו כל חודש קילו אחד זה הרבה לעומת כלום 

גם אם תורידו 100 גרם תאמצו זאת כהישג ולא ככשלון ואפילו אם נשארתם עוד שבוע באותו משקל זה גם הישג כי לא עליתם באותו שבוע 

עדכון בהמשך




תגובות